Astăzi am primit flori!

anime_smallpics1134811579_i_7920 Astăzi am primit flori!

Nu pentru că e ziua mea de naştere sau altă zi specială. Astăzi ne-am certat prima dată  el mi-a spus multe cuvinte crude care m-au rănit.

Ştiu că-i pare rău si că n-a vrut să zică lucrurile acelea.

Astăzi am primit flori..

Nu pentru că  ar fi aniversarea noastră sau o altă zi specială. Noaptea trecută m-a impins în perete şi a început să mă lovească. Totul părea un coşmar. Nu puteam să cred că se îintămplă ce adevărat. M-am trezit zdrobită si plină de vînătăi pe tot corpul-dar ştiu că trebuie să-i pară rău , pentru că azi mi-a trimis flori.

Astăzi ma primit flori, deşi nu era 8 martie , ori altă zi specială.

Noaptea trecută m-a bătut din nou si a fost mult mai rău ca alte dăţi.

Ce mi-aş face daca l-aş părăsi?

Cum mi-aş putea creşte copii?

Cum aş face rost de bani?

Mi-i frică de el, dar mi-e teamă şi să-l părăsesc.

Ştiu însa că trebuie să-i pară rău pentru că azi mi-a trimis flori.

DAR azi e o zi specială. Astăzi voi fi înmormîntată. Noaptea trecută în sfirsit a reuşit să mă ucidă. M-a omorit in bătaie. Dacă aş fi găsit curajul să-l părăsesc, astăti n-aş mai fi acoperita cu flori.

( nu e o confesiune, istorie personala, sau memorii! e doar e dezvoltare logica a unul adevar atestat in Republica noastra si nu numai)

10 comentarii

Din categoria Useful

10 răspunsuri la „Astăzi am primit flori!

  1. Dureros de adevarat…din pacate…:(

  2. butterfly:)

    …..ufff….flori….pare a fi o poezie de Apollinere:(

  3. DANA

    SUPER POEZIE.INSA FOARTE TRISTA .
    tin minte profa de istorie a inceput sa ni-o citeaska iar noi ka kopii galagiosi si totusi kitiva askultau.la ultimile rinduri am ramas ku totii fara kuvinte si daca sincer cu lacrimi in ochi

  4. alyna

    Intr-adevar trist…..ai mai ales adevarat…
    pentru mine este poezia care mi-a dat puterea sa opresc violenta domestica….NU VREAU SA MAI PRIMESC FLORI….

  5. tin minte ca am vazut un video facut cu aceste cuvinte.impresionat….

  6. Destul de mmmm………….deci nu am cuvinte………..tragic……..trist si foarte violent

  7. mary

    Trist…..dar de multe ori adevarat

  8. maria

    Nu trenue sa toleram si sa iertam nerespectul si violenta nici pentru un moment,pentru ca cel ce o face o data o va repeta neaperat.Sa nu uitam niciodata ca noi nu suntem singuri si pentru orice problema exista o solutie .Fiti tari pe pozitie ,stimativa pe sine insusi si atunci veti fi stimata si de ceilalti din jor .

  9. poezia e super tare shi contzine numai adevar,dupa comentariile citite de mai sus vreau sa spun doar ca ………….intradevar noi femeile nu trebuie sa toleram violenta in familie sau in alte relatiii cit de greu ar fi,insa mai sunt shi astfel de oameni care cred ca o data ce sau casatorit ei sunt obligatzi sa traiasca in chin shi suferinte toata viata ceea ce este o mare prostie.

Lasă un răspuns

